A program által nyújtott automatizmus kiterjed a tudásalapú, önkiszolgáló, szakértői chates ügyfélszolgálatra (help desk), a viselkedésalapú, célzott marketingre és a mély analitikán alapuló termékfejlesztésre.
Az ügyfelek személyre szabott, kiemelt és szakszerű támogatást igényelnek különböző platformokon a nap 24 órájában. Ezen elvárásoknak való megfelelés – különösen értékesítés esetén – kiemelten fontos minden pénzintézetnek. Ez az elvárás nagyszámú szakértői munkaórát igényel a pénzintézetektől, amelynek jelentős csökkentése és kiszolgálási minőségének növelése érhető el az Emily által nyújtott automatizáció eredményeképpen.
A program:
- a felhasználói igények párbeszédes kikérdezésével személyre szabott értékesítést végez,
- a beépített szemantikus kereséssel és magyarázatadással teljes körű tájékoztatást nyújt,
- a weblapba, chat-be, mobil alkalmazásba való egyszerű beilleszthetőségével többcsatornás értékesítést biztosít.
A Multilogic Kft. szakértői tevékenység automatizálására, agilis fejlesztésre, mesterséges intelligencia (MI) alapú alkalmazások készítésére szakosodott és több mint negyedévszázados tapasztalattal, erős kutatói és egyetemi kapcsolatrendszerrel, valamint rangos, nemzetközi projektekben szerzett ismeretekkel rendelkező vállalat.
A programot az egyszerű használat és automatizált folyamatok jellemzik. Az alábbi linken ki is próbálható a használata:
Emily banki tanácsadó
A cég állítása alapján:
- az egyedi magasszintű leíró nyelv alkalmazásával a termékbevezetési időt egy nagyságrenddel lecsökkenti,
- az eszközbe épített tudás újra felhasználásával az ügyintézői / ügynöki oktatást szükségtelenné teszi,
- a rendelkezésre álló speciális mélyanalitikai eszközökkel a pénzügyi konstrukciók továbbfejlesztését leegyszerűsíti.