Széchenyi 2020

Demók

Olyan országosan ismert adat- és MI alapú fejlesztéseket és videós bemutatókat gyűjtöttünk össze, amelyek hasznosak lehetnek vállalkozása üzleti folyamatainak támogatására.

Nyelv és tartalom a digitális világban – akár az érzelmek felismerése is

#demó

Nyelv és tartalom a digitális világban – akár az érzelmek felismerése is

A Természetes (Emberi) Nyelvek Feldolgozása (Natural Language Processing, NLP) a mesterséges intelligencia olyan ága, amely arra fókuszál, hogy a számítógépek meg tudják érteni és fel tudják dolgozni az emberi nyelv(ek)et. Az NLP támogatja az emberek és a gépek közti kommunikációs folyamatokat, és nagy jelentősége van a chatbotok és a fordítóprogramok fejlesztésében is.

Tovább
Számlák feldolgozása MI segítséggel

Számlák feldolgozása MI segítséggel

Felmerült már Önben a kérdés, hogy vállalkozása üzemeltetése során mennyi időt és pénzt takaríthatna meg a bejövő számlák gyors és pontos rendszerezésével? Képzeljen el egy programot, amely a beérkező elektronikus számlákat 10 másodperc alatt feldolgozza, a számlán található főbb adatokat kiemeli, és azokat egy felhőalapú rendszerben feldolgozható formátumban tárolja.

Tovább
Online marketingeszközök adatainak összehasonlítása

#demó

Online marketingeszközök adatainak összehasonlítása

Az online marketing felületek hatékony használatával növelheti vállalkozása ismertségét, népszerűségét, valamint elérheti, hogy termékei, szolgáltatásai, vállalkozása portfóliója minél szélesebb körben terjedjen el.

Tovább
Mikropiaci elemzés demó – húsfogyasztás Pest megyében

#demó

Mikropiaci elemzés demó – húsfogyasztás Pest megyében

Egy vállalkozás működése során az adatok folyamatosan termelődnek, és ezek az adatok támogatják Önt a vezetői döntések meghozatalában.

Tovább
Gépi látás és járműdetektálás

#demó

Gépi látás és járműdetektálás

Ha a közúti forgalom adatait gyűjtjük, akkor a lehetőségeink igen széles körben mozognak.

Tovább
Odor Bank chatbot

#demó

Odor Bank chatbot

Az Obor Bank egy fiktív pénzügyi intézet. Azért készült, hogy be lehessen mutatni, hogy a pénzügyi szektorban mi mindenre lehet képes egy banki lead-generáló chatbot. A chatbot a Facebook Messenger platformján fut.

Tovább
Szövegfelismerés és mesterséges intelligencia

#demó

Szövegfelismerés és mesterséges intelligencia

A nyelvtechnológia a mesterséges intelligencia egyik területe, amely az ember és számítógép közti szöveges kommunikációval foglalkozik, ezen belül is az írott szöveg számítógépes megértésével.

Tovább
Hanga, az automata ügyfélszolgálat

#demó

Hanga, az automata ügyfélszolgálat

A Hanga egy olyan automatizált magyar nyelvű ügyfélszolgálat amelyik új – emberszerűbb – ügyfélszolgálati élményt ad, miközben csökkenti a tényleges szükséges emberi munkavégzési időt.

Tovább
Aeye – minőségellenőrzés

#demó

Aeye – minőségellenőrzés

A mesterséges intelligencia egy új tényezője a termelésnek. A profitért folytatott versenyben a tőke, a hagyományos automatizmusok már nem elegendők a hatékony növekedéshez.

Tovább
Betöltés..