Az ügyfelek saját szavaikkal sokkal egyszerűbben tudják megfogalmazni problémájukat, minthogy eligazodjanak egy előre felállított, bonyolult gépi hierarchiában. Hanga feldolgozza az emberi beszédet, megérti a hívás célját és automatikusan a megfelelő végpontra irányítja a telefonálót, gyors, kompetens megoldást kínálva az ügyfeleknek.
Az átkapcsolások megszüntetésével és a hívásidő csökkentésével mérsékelhetők a működési költségek. Az automata ügyfélszolgálati funkciók révén tehermentesíthetők az ügyfélszolgálati munkatársak.
A vállalatok által nyújtott szolgáltatásokkal (úgyis mint termékekkel) kapcsolatos fogyasztói tapasztalások döntően befolyásolják a fogyasztók egy-egy márkához fűződő viszonyát. A pozitív élmények erősítik, míg a kevésbé jónak ítélt esetek az előbbinél sokkal nagyobb mértékben rontják az erős kínálati piac által ingataggá tett bizalmat, lojalitást. És, nem szabad elfelejteni, hogy a gyors és pontos ügyintézés miatt még senki sem panaszkodott.
A program a meglévő ügyfélszolgálati struktúrába és rendszerbe integrálódik. A virtuális ügyfélszolgálati munkatárs képes eligazodni a hagyományos IVR struktúra útvesztőiben, birtokában van a kapcsolódó iparági tudásnak és zökkenőmentesen kommunikál a legkomolyabb hierarchiákat felvonultató adatbázisokkal is.
A program képes a beszélt szöveget strukturált adattá alakítani. Az adatok feldolgozása során a Clementine Data Science Platform alkalmazásait – iparági szótárak, topic modellezés, NLP – használja. Az ügyfél felé az hang alapú üzenet egy külön erre a célra épített engine segítségével kerül átadásra.
A program egyszerre jelent hozzáadott értékkel bíró felhasználói élményt a hagyományos ügyfélszolgálati megoldásokhoz szokott felhasználók számára és az automatizálható, emberi erőforrást nem igénylő feladatok ellátásával tehermentesíti az operátorokat.
A programot az egyszerű használat és automatizált folyamatok jellemzik. Részletesebben az alábbi videókból tájékozódhat:
Hanga videó
A Clementine Magyarország egyik vezető elemző, fejlett analitikai cége. Innovatív szemlélet, széleskörű iparági szakismeret, releváns üzleti tapasztalat, kipróbált és bevált analitikai technológiák jellemzik, ami miatt ügyfeleik őket választották az elmúlt 15 évben, amikor olyan üzleti kihívásokkal néztek szembe, amelyek feloldásához az adat- és szöveganalitikai támogatás nélkülözhetetlennek bizonyult. A cég arra törekszik, hogy partnereikkel közösen olyan megoldásokat fejlesszenek, amelyek képesek a legkomplexebb üzleti és folyamatoldali problémákra is valódi választ adni, érkezzenek azok bámely specifikus területről.
A programmal:
- gyorsulhat az ügyfélkiszolgálás,
- csökkenhetnek a működési költségek,
- nőhet az ügyfélelégedettség.