Széchenyi 2020

Odor Bank chatbot

#demó

Az Obor Bank egy fiktív pénzügyi intézet. Azért készült, hogy be lehessen mutatni, hogy a pénzügyi szektorban mi mindenre lehet képes egy banki lead-generáló chatbot. A chatbot a Facebook Messenger platformján fut.

A cél egy olyan chatbot vízió létrehozása volt, ami túlmutat a jelenleg banki szektorban használt funkciókon, és utat nyithat a pénzügyi AI egy új generációjának.

A chatbot az alábbi funkciókkal bír:

  • Pénzügyi intelligencia
  • Hitelkalkulátor
  • Számlanyitás
  • Időpontfoglalás, emlékeztető funkcióval
  • ATM- és bankfiók-kereső
  • Árfolyamok
  • Banki kifejezés-magyarázó szótár

A működés megértéséhez lássuk példaként egy hitelkalkulátor esetét, ahol a chatbot a beírt összeget és a futamidőt többféle formátumban is képes felismerni: “450.000 Ft 20 hónapra”, “negyed millió forint 1 évre”, stb. A hitelkalkulátor grafikus felületen is kezelhető, és a felhasználók le is menthetik az általuk beállított futamidővel és összeggel rendelkező hiteleket. A chatbot automatikusan megválaszolja a leggyakoribb pénzügyi kérdéseket, segít eligazodni a pénzügyi kifejezésekkel kapcsolatban, valamint ATM és fiók keresőt is használhatunk. Az időpontfoglaló modulban pedig pillanatok alatt bebiztosíthatjuk a helyünket a hozzánk legközelebb eső fiókban.

Demó chatbot lévén a funkciók zöme csak korlátozottan elérhető, hiszen nincs a bot mögött tényleges banki háttérrendszer. Ebből adódóan helyenként csak szövegesen mutatták be, hogy az adott chatbot-funkció hogyan működne.

A RoboRobo egy Magyarországi központú csapat, ami felhasználói élmény fókusszal fejleszti a chatbot alkalmazásait az e-commerce, HR, pénzügy, sport, egészségügy és ügyfélszolgálat terén.

A programot az egyszerű használat és automatizált folyamatok jellemzik. A működését az alábbi linken lehet tesztelni:

chatrobot

A chatbotoknak köszönhetően könnyebb hozzáférést biztosíthatunk a felhasználóknak a számukra fontos adatokhoz és funkciókhoz, így megkönnyítve a programok és emberek közötti kommunikációt, a cégek hatalmas előnyhöz jutnak a versenytársaikkal szemben. A technológia előnyei miatt jobban tájékozottá válnak munkavállalók és vásárlók, követhetőbbek lesznek a vásárlói viselkedések és igények, továbbá jelentősen csökkennek a költségek, míg fokozódik a hatékonyság, valamint az elégedettség.

A mesterséges intelligencia újraformálja a végfelhasználók jelenlegi viselkedését, és lehetőséget ad, hogy jobb szolgáltatást biztosíthassuk a számukra.

 

További információk:

https://roborobo.hu/hu/chatbot-projektek/obor-bank

https://botblog.hu/sajat-bankot-nyitottunk-igy-mutatjuk-banki-chatbot-intelligenciankat/

Demók

Új mérnöki terület alapkővének letétele valósult meg ZalaZONE-ban

Új mérnöki terület alapkővének letétele valósult meg ZalaZONE-ban

2022. szeptember 12-én a Bosch új mérnöki központjának ünnepélyes alapkőletétele zajlott Zalaegerszegen, a ZalaZONE-ban. A mérnöki központ kétszáz új, magas képzettséget igénylő munkahelyet teremt majd a régióban, mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter. Emellett az eseményen együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá a Széchenyi István Egyetem és a Bosch csoport képviselői.

Tovább
A digitális fejlettség mérése itthon és Európában

A digitális fejlettség mérése itthon és Európában

A Digitális Gazdaság és Társadalom Index (Digital Economy and Society Index - DESI) egy olyan indexszám, amelynek segítségével összevethető az Európai Unió tagállamainak digitális fejlettsége. Ez az indexszám öt dimenzió alapján kerül kiszámolásra.   

Tovább
Milyen megoldás létezik a KKV számára a hosszú fizetési határidőre?

Milyen megoldás létezik a KKV számára a hosszú fizetési határidőre?

A Világgazdaság internetes hasábjain jelent meg egy cikk Dr. Réti Bálint tollából, aki a Péntech társalapítója, a Magyar Fintech Szövetség elnökhelyettese. A cikkben a KKV-k finanszírozási lehetőségeiről, valamint a likviditási nehézségek megoldásairól értekezik az író. 

Tovább
Betöltés..